سوالات متداول

ثبت و پیگیری سفارشات

آیا برای خرید از آل احمد باید در سایت عضو باشم ؟

در واقع شما در طی مراحل ثبت سفارش به صورت خودکار در سایت عضو خواهید شد و نیازی نیست قبل از ارسال سقارش، ابتدا در سایت ثبت نام کنید.
با عضویت در آل احمد می توانید:

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.
آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص گردد؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در مرحله تکمیل اطلاعات ارسال سفارش می‌توانید با انتخاب گزینه “سفارش به آدرس دیگری حمل شود؟ ” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. همچنین می‌توانید از گزینه کادو کردن سفارش هم استفاده کنید تا سفارش شما به صورت کادو شده تحویل مخاطب شما داده شود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خودم را ثبت کنم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. انتشارات آل احمد همواره به صورت خودکار سفارشات شما را دریافت و پردازش می کند.

آیا می توانم کتاب هایی را که موجود نیستند را سفارش بدهم ؟

خیر، متاسفانه در حال حاضر تنها کتاب هایی امکان سفارش گذاری دارند که در انتشارات آل احمد با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌اند. اما شما می توانید با استفاده از گزینه‌ی اطلاع از موجودی در اولین زمانی که کتاب مد نظر شما در سایت انتشارات آل احمد موجود شد از آن مطلع شوید و اقدام به خرید کنید.

چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کردم مطلع شوم؟

انتشارات آل احمد با ارسال پیامک، وضعیت سفارش را به شما اعلام می‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش ها” از وضعیت آن مطلع شوید.

آیا می توان سفارش را لغو و یا تغییر داد ؟

تا پیش از ارسال سفارش و پرداخت آن و دریافت پیامک تایید از کتابستان شما می‌توانید آیتم های سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش ، برای اطمینان از پردازش آن باید با انتشارات آل احمد تماس بگیرم ؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش از آنتشارات آل احمد با شما تماس خواهند گرفت.

آیا امکان سفارش کتاب به صورت تلفنی وجود دارد ؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، شما مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

حساب کاربری

نحوه ثبت نام در وب سایت چگونه است ؟

شما می توانید با ورود به صفحه «ورود و ثبت‌نام در سایت» و با استفاده از شماره تلفن همراه و یا آدرس ایمیل، مراحل عضویت در انتشارات آل احمد را طی کنید. توجه داشته باشید بعد از ثبت نام، نام کاربری شما، شماره موبایل شما خواهد بود.

آیا امکان ویرایش مشخصات بعد از ثبت نام وجود دارد ؟

شما می توانید پس ورود به سایت انتشارات آل احمد در پنل کاربری خود به قسمت ویرایش پروفایل مراجعه و مشخصات خود را ویرایش کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که شماره موبایل و یا مشخصات خود را تغییر دهید نام‌کاربری شما تغییر نخواهد کرد.

رمز عبورم را فراموش کرده ام ، آیا امکان بازیابی آن وجود دارد ؟

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شما می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید . برای بازیابی رمز عبور به صفحه ورود به سایت مراجعه کرده و بر روی گزینه «رمز ورود خود را فراموش کرده اید؟» کلیک کنید، در مرحله بعد شماره موبایل شما پرسیده می شود و رمز عبور جدید برای شما ارسال می شود. توجه داشته باشید که تا زمانی که رمز عبور جدید ارسال شده مورد استفاده قرار نگیرد و با آن رمز وارد سایت انتشارات آل احمد نشوید رمز عبور قبلی شما تغییر نخواهد کرد.

همینطور می‌توانید با استفاده از کدیکبار مصرف و بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور، وارد حساب کاربری خود در انتشارات آل احمد شوید.

آیا می توانم به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود

محصولات عرضه شده

کتاب هایی که موجود نیستند،چه زمانی برای فروش عرضه خواهند شد ؟

گاهی به دلایل مختلف وضعیت برخی از کتاب ها در وب سایت به “عدم موجودی” تغییر پیدا می‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال انتشارات ال احمد تلاش می‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت انتشارات آل احمد ، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد ؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت آل احمدبا وضعیت “موجود” مشخص شده قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. همچنین تعداد موجودی کتاب در انبار نیز در داخل جزئیات کتاب‌ها در صورتی که موجودی آن از حدی پائین تر باشد نمایش داده می شود. با این حال ممکن است بعلت مغایرت موجودی انبار و یا عدم سلامت فیزیکی کتاب، آل احمد مجبور باشد سفارش ثبت شده را کنسل نماید، که این مورد حتما به اطلاع خریدار خواهد رسید.

آیا تعداد خرید یک کتاب از انتشارات آل احمد محدودیتی دارد ؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کتاب در انتشارات آل احمد وجود ندارد، ولی قطعا امکان ثبت سفارش بیش از تعداد موجودی کتاب در انبار وجود ندارد.

روش پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم ؟

کاربران انتشارات آل احمد می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی امن و با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد ؟

خیر، در حال حاضر تنها روش پرداخت در کتاب ابر پرداخت آنلاین می باشد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد،ولی پول از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حساب‌تان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا پرداخت اینترنتی وجه در سایت آل احمد امن است ؟

پرداخت اینترنتی به گونه‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از انتشارات آل احمد بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‌های زیر را رعایت فرمایید:

  • با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  • قبل از ورود اطلاعات دقت کنید که آدرس درگاه به shaparak.ir ختم شود.
  • برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

خدمات پس از فروش و قیمت ها

در چه صورت می توان کتاب را مرجوع یا تعویض کرد ؟

مغایرت در سفارش شامل موارد ذیل میشود؛

  • اگر کتاب خریداری شده از نظر فیزیکی ایرادی داشته باشد.
  • کتاب خریداری شده دچار اشکال چاپی باشد.
  • کتاب خریداری شده از نظر مشخصات یعنی عنوان ، ناشر ، نویسنده و یا مترجم دارای مغایرت باشد.

حداکثر تا 7روز کاری پس از دریافت کالا از طریق تلفن های مندرج در بخش تماس با انتشارات آل احمد به اطلاع همکاران ما برسانید. مراحل تعویض کالا بر حسب محل دریافت سفارش و نوع کتاب ممکن است متفاوت باشد که پس از تماس به اطلاع شما خواهد رسید.

اگر مرجوع کردن کتابی که سلامت فیزیکی نداشته است شامل هزینه گردد،این هزینه توسط چه کسی پرداخت می شود ؟

کلیه هزینه های مرجوع کردن سفارشی که شامل شرایط مرجوعی کالا می گردد به عهده‌ی انتشارات آل احمد می باشد.

آیا محصولات در سایت انتشارات آل احمد به روز هستند؟

بله، انتشارات آل احمد به طور منظم و روزانه قیمت کتاب های عرضه شده را کنترل و به روزرسانی می‌کند. ممکن است در پاره ای از مواقع قیمت پشت جلد کتابی در چاپ های مختلف متفاوت باشد. لذا قیمت اعلام شده در سایت مطابق با قیمت پشت جلد کتابی است که برای شما ارسال می‌گردد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه در سایت آل احمد امن است ؟

پرداخت اینترنتی به گونه‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از انتشارات آل احمد بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‌های زیر را رعایت فرمایید:

  • با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  • قبل از ورود اطلاعات دقت کنید که آدرس درگاه به shaparak.ir ختم شود.
  • برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، وزن بسته، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و با اتصال به پیشخوان مجازی پست محاسبه شده و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‌رسد.

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

در صورتی که روش ارسال با پیک را انتخاب کنید بله این امکان وجود دارد، کافی است در توضیحات سفارش زمان مد نظر را ذکر کنید. باید زمان مدنظر در روزهای غیرتعطیل و بازه زمانی 10 صبح تا 6 عصر باشد.

اما در مورد ارسال پستی خیر، زمان رسیدن ارسال‌ بسته‌ی پستی پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 10 روز کاری متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

می توانم کالایی را که سفارش داده ام با مراجعه به آل احمد به صورت حضوری تحویل بگیرم ؟

بله، هنگام ثبت سفارش از بین روشهای ارسال گزینه "تحویل حضوری " را انتخاب کنید.

شما میتوانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 15 برای دریافت سفارش خود مراجعه نمایید.

آدرس: تهران - میدان انقلاب .خیابان انقلاب. خیابان کارگر شمالی - بن بست امین - پلاک 15

توجه داشته باشید هنگام مراجعه باید رسید خرید از سایت را که در صفحه سفارشات شما موجود است در تلفن همراه خود داشته باشید.

سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند ؟

همه سفارش‌ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی می گردد.

آیا می توانم سفارشی را که با پست سفارشی و یا پیشتاز، ارسال شده را رهگیری کنم ؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز و یا سفارشی ارسال شده می‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله خود را در این آدرس وارد کنید و بسته خود را رهگیری کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.